Weekend op z’n Rosalie-Antiliaans! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rosalie Veenhuizen - WaarBenJij.nu Weekend op z’n Rosalie-Antiliaans! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rosalie Veenhuizen - WaarBenJij.nu

Weekend op z’n Rosalie-Antiliaans!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

17 November 2009 | Nederland, Amsterdam


Waar te beginnen…

Vrijdag dan maar.
Marcella zou aankomen om kwart over 2, Annet *zo heette de lerares!* haalde mij op om naar Hato te gaan.
Op’t vliegveld aangekomen kwamen we tot de ontdekking dat de vlucht een uur vertraging had opgelopen, arme Marcella.
Hmm wat te doen, weer naar huis om vervolgens weer terug te gaan of hier blijven, het werd het laatste. We gingen op het terras zitten en genieten van een cappuccino *heerlijke koude had ik*

Rond kwart over 3 liepen we naar de exit om Marcella op te vangen, ondertussen speelden Annet en ik het spelletje wie de jongen toch zou zijn waar ze zou verblijven. (Annet had gewonnen ) kwamen we achter om 4 uur toen Marcella verscheen (=

Daarna zette Annet mij weer af, om me om 6 uur weer op te halen om naar de Ranch te gaan waar ze haar dochter op zou halen *van paardrijden* want ik wou ook wel paardrijden.

Wat heb ik die geur van paardenmest gemist! Echt raar dat je die geur kan waarderen en missen! Ook paarden en rijden heb ik gemist man.
Op naar de bazin van de Ranch om een keer een paardrijles te bespreken, dat kan maar los rijden is duurder dan wanneer je wekelijks komt , en aangezien ik wel heel graag wil paardrijden en het me denk ik ook wel kan veroorloven heb ik me maar ingeschreven voor de maandag les , *gevorderden* waar de dochter van Annet ook in rijdt, op aanraden van Annet zodat ik zo met haar mee kan rijden, super fijn dus (=
De eerste paardrijLES zal volgende week maandag plaatsvinden *dat wordt dus de eerste les sinds jaaaaaaren* Ik verheug me er al heel erg op!

Zaterdag:

Om half 11 werd ik opgehaald door de man van Annet, Luuk om naar de ja serieus die hebben zie hier ook APPIE te gaan.
Voordat we naar de Appie gingen gingen we eerst even een bezoekje aan Punda brengen, want Luuk had een cd nodig (=
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt en een zonnebril gekocht, waar ik eigenlijk best wel dringend aan toe was met al die UV stralen haha.
In de Appie voelde ik me thuis, wat is dat vertrouwd zeg!
Paar inkopen gedaan en daarna nog even van een cappuccino genoten met Luuk.

Weer thuis aangekomen werd ik gebeld door Annet,
Wat heb je met m’n man gedaan?
Ik schrok me dood en brabbel wat?
Bleek alleen dat hij het gezellig vond(duh ik ben ook een heel gezellig persoon), dus schrok van eigenlijk niks (=
Vervolgens vroeg ze of ik het leuk zou vinden om naar La Curacao te gaan ( een heel groot warenhuis op niet zo’n verre afstand) omdat haar dochter schoenen nodig had voor een toneelstuk. ( ja mensen , er is hier zelfs een toneelschool!) en ik heb er 3 jurkjes gescoord (=

Bij thuiskomst Sander opgebeld en gevraagd of ze nog wat gingen doen die avond, dat was het geval namelijk naar de sansibar, hij kwam me met een uur ophalen (=
Aangekomen bij de sansibar is rondgekeken, paar rondjes gelopen en tot de conclusie gekomen dat het een gezellige bar is.
Heerlijk gedanst, charly (surfleraar) heeft me merengue geleerd, dat is een soort salsa alleen dan trager en met enkel heupbewegingen , ik had het aardig snel onder de knie =D
Echt een top dansavond gehad dus.

Zondag:

Werd ik opgehaald door Joela om naar playa porto mari te gaan, daar heerlijk gespetterd in het water met haar 2 kinderen, echt superschattige maar ondeugende meisjes !
S ‘middags zou er een heuse ZEEPKISTENWEDSTRIJD plaatsvinden op ‘de berg’ , dat wouden we wel zien dus op naar Joela dr huis, daar gedouched en gegeten en vervolgens naar de wedstrijd gegaan! Was echt superleuk om te zien, mooie wagentjes hadden de kinders gebouwd en ze gingen ook nog is heel en met een redelijke snelheid naar beneden (=

Joela bracht me daarna weer naar huis, want was best moe geworden van alles, en sliep gister dus ook lekker vroeg (8/9 uur) (=
Vanochtend 6 uur opstaan viel me toch nog wel zwaar! Maargoed, op school een kop koffie genuttigd en ik ben weer zo fris als een hoentje (=

Hopelijk komen er van de week weer wat golfen zodat ik weer een surfles kan nemen!

Veel liefs,
niet schrijfSTER maar typWONDER Rosalie =P


  • 18 November 2009 - 11:57

    Louise:

    hey!

    Jij hebt het wel lekker druk lees ik zo. Is stage ook een beetje leuk of doe je de hele dag alleen maar leuke dingen? :P
    Gaaf dat je daar paard kan rijden. Wordt vast wel ff wennen en dat meteen maar ff bij de gevorderden. Dat wordt spierpijn!

    xxx Louise

  • 22 November 2009 - 16:09

    Tante Le:

    Ha Rosalie,

    Dat is nog eens een leuk leventje! Fijn dat het je zo goed gaat. Volgens mij krijg jij nog moeite met het teruggaan...maar daar nog maar niet aan denken hoor! Gaat het ook goed met de stage?Inmiddels al wat meer te doen?

    Ben benieuwd naar je volgende verslag.

    Liefs van ons allemaal,
    tante Le

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Rosalie

<3 When you find your soulmate, you know. How to deal with it? You don't know. If you deal with it? Adventure for life.

Actief sinds 15 Sept. 2009
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 23302

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 07 Augustus 2016

Zelf begrip.

09 Juli 2010 - 02 Augustus 2013

Studeren @Dushi Korsau

07 November 2009 - 10 April 2010

Stage @ Curacao

Landen bezocht: