Dit hoorde er stiekem ook nog bij =P - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rosalie Veenhuizen - WaarBenJij.nu Dit hoorde er stiekem ook nog bij =P - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rosalie Veenhuizen - WaarBenJij.nu

Dit hoorde er stiekem ook nog bij =P

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

12 November 2009 | Nederland, Amsterdam

SURFCHICK in wording.

Maar ben al een eind op weg! De eerste les ging goed, heb 3 keer kunnen staan in een golf, op het board =D *en dat ook nog is zonder de uitleg van te voren van hoe ik moest opspringen (die kreeg ik achteraf, hij dacht dat ik dat al wist, dus was wel een beetje vereerd zoals je begrijpt.. (A) *
Wel een zware sport. Benen, armen en buik worden afgemat =P En dan nog het schaven langs je bord met je binnenbenen.. best pijnlijk. Gelukkig hadden ze daar nog iets voor achteraf :)

Maar wat een adrenaline kick! Heb mezelf nu alleen al wel zover dat ik echt perse mee wil doen met een wedstrijd en dan niet genoegen nemend met een plek onder de 3.
Dat wordt flink trainen dus haha , heb er nu al zin in =D

Morgen(vrijdag) ga ik samen met *weet even de naam niet meer* een lerares dus maar, naar het vliegveld om Marcella op te halen, die ik ken van JMW, wordt een verassing haha, is maar goed dat ik meega, want de lerares in kwestie weet niet hoe ze eruit ziet, hebben alleen mail-contact gehad :) helaas kan daardoor de afspraak om te gaan zwemmen met Joela en de kids niet doorgaan, dat wordt doorgeschoven naar zondag, gaan we s’ochtends zwemmen en s’ middags naar een zeepkistenwedstrijd = D
Ik ga me dus niet vervelen van’t weekend ; )

Liefs,

Geradbraakte Rosalie haha =P

  • 13 November 2009 - 23:33

    Ashley & Rutger:

    Heee Meisje!!

    Zo te lezen heb je het daar wel naar je zin!

    en wij zitten hier allemaal maar in het koude kikkerlandje:$

    Pfff je hebt het echt beter voor elkaar dan hier.. maar wel leuk om te lezen dat het goed met je gaat..

    met mij gaat het wat minder.. vndaag is een client van mijn stage werkplek overleden... Tuuuuurlijk .. vrijdag de 13e he..:S
    maarjaa daar kom ik ook wel weer over heen,,
    (sorry moest het effe kwijt:P)

    Maaaaaaaar.. rutger en ik genieten tot nu toe nog van elk verslag van je:P hahaha jij hebt ook altijd wat!

    Gaa zoo door meid,, en hou ons op de hoogte!!

    Pss,,,: Safari 7up is verslaaaafend ! thnq Chick(L) muhahaha

    Dikkeee Kuss Ashley En rutger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Rosalie

<3 When you find your soulmate, you know. How to deal with it? You don't know. If you deal with it? Adventure for life.

Actief sinds 15 Sept. 2009
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 23304

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 07 Augustus 2016

Zelf begrip.

09 Juli 2010 - 02 Augustus 2013

Studeren @Dushi Korsau

07 November 2009 - 10 April 2010

Stage @ Curacao

Landen bezocht: