Februari - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rosalie Veenhuizen - WaarBenJij.nu Februari - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rosalie Veenhuizen - WaarBenJij.nu

Februari

Door: Rosalie

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

22 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

En het is weer zover, je ziet precies waar de carnavalsstoet langs zal lopen, overal staan namelijk stoeltjes, bakjes, stellages, etc etc langs de weg, ben benieuwd hoe mooi de mensen aangekleed zullen zijn dit jaar en hoeveel last ik van mn oren zal krijgen. Enige wat daarna nog te wachten staat is het nieuws, hoeveel vecht/schietpartijen ere zijn geweest, jammergenoeg is daar geen ontkomen aan, drank+mannen=vechten :p
Vrouwen kunnen er hier trouwens ook wat van! (Vorig jaar gezien vanuit de auto :p)
Maargoed, dat over het carnaval, wat over 2 weken begint (hee hee, eindelijk een lekker lang weekend haha :p)

Ja ja. Zit nu in de bus naar huis, nja dat is mn uiteindelijke halte, eerst straks overlopen van otrobanda naar punda, dan in punda hopen dat er maar snel (binnen een half uur) een bus komt die naar montana gaat :)

Ja en goh, waar ik toch mijn weekenden de laatste paar weken spendeer zal menigeen jaloers op worden, namelijk het tropische, midden op zee kleine eiland genaamd : hoe wonderbaarlijk : Klein Curacao.
Heel tof, degene die hierheenkomt, gaat daar sowieso een keer heen.
Kiwa (soort van slak) zoeken om te eten, zooo lekker met kruidenboter, rijst en groenten .. MMMMMM

Wat nog meer... Aah ja, ik heb echt een te lief armbandje gekregen voor valentijnsdag van mn lieve dushi, een parel bedel armband met al een (mooi met kristalletjes!) Hartje bedel eraan <3 haha wat ik hem heb gegeven? Een foto van mij voor in de slaapkamer :p ahja en nog steeds heel veel liefde, jeetje bijna een jaar alweer :D moeiteloos. Houden nog steeds superveel van elkaar , heel fijn (:

Yes eindelijk een busje, +- 40 minuten, wel netjes (:

Ga stoppen, ben moe.

Liefs

• 23 Februari 2011 - 14:53

Louise:

Wat een leven heb jij toch!